آیا می توانم افراد مبتلا به بیماری دیابت و کلیه را شیر خالص گاو
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیهآیا می توانم افراد مبتلا به بیماری دیابت و کلیه را شیر خالص گاو

آیا می توانم افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه puraLas گاو شیر آشامیدنی افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه را شیر خالص گاو؟ شیر حاوی انواع بسیاری از مواد مغذی است، بنابراین علاوه بر خوب آن است. اما پروتئین غنی از قند و ممکن است بیماری کلیه را تشدید و افزایش سطح قند خون. سپس، به عنوان یک دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی باید آن را بنوشید؟

شیر دارای مقادیر قابل توجهی از چربی، پروتئین، کربوهیدرات و در یک بسته بندی. شیر گاو عادی حاوی 30-35 گرم پروتئین در هر لیتر، عمدتا در قالب کازئین. همچنین شامل ده ها تن از پروتئین های دیگر در مقادیر کوچک، مواد معدنی و ویتامین های مختلف A، B کمپلکس، C، D، K و غیره

برخی از متخصص تغذیه توصیه دو تا سه وعده از شیر کم چرب (یا دیگر کم چرب لبنیات از قبیل پنیر و ماست) هر روز. گنجاندن منابع از محصولات لبنی در رژیم غذایی خود یک راه آسان برای دریافت پروتئین، کلسیم و کیفیت بالا می باشد.

اما واقعیت این است که پس از نوشیدن مقداری شیر، سطح قند خون ممکن است دیوانه شوم. به همین دلیل است؟ دلیل این است که بدن ما متفاوت در غذایی که می خورید درمان، شما کسی که مناسب نیست به نوشیدن شیر است.

برای افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی متفاوت است. برخی از افراد، حتی یک فرد عادی که حساس به شیر در هر زمان پس از نوشیدن مه شیر است ناراحت کننده سقوط کرد. به عنوان یک دیابتی با یک مشکل کلیوی، با توجه به شرایط خود را به تصمیم گیری. اگر دوست دارید شیر که باعث نمی شود قند خون خود را دیوانه سپس برخی داشته باشد. اما بدون توجه به آنچه، شما باید بیش از حد نخورید، در غیر این صورت، سطح خود را از افزایش قند خون به سرعت.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی دیابت و بیماری کلیه، شما استقبال خواهد شد به دکتر ما تماس آنلاین و یا ترک پیغام به ما، ما مشاوره رایگان برای شما ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: